Mar 4, 2011

Dramatic Hydrating Cooling Mask

 Glitter-Text.net


Salam Ceria rakan2 sekalian..dah lama rasanya tak mengupdate blog ni, bukan lupa..tapi tak berkesempatan..maklumle menjadi pekerja dan bibik dirumah sungguh memenatkan..hehehe...tapi malam ni nak tulis juga sesuatu pasal salah satu produk Giffarine ni..Cooling Mask..yessss....setelah seminggu bekerja tentunya kita perlukan sesuatu untuk merehatkan minda dan wajah kita..so apa kata kita cuba Dramatic Hydrating Cooling Mask ni..marilah sama2 kita lihat apakah keistimewaan cooling Mask ini..




Kod: 18006-06
Berat: 85g
Harga: RM 39.50
Harga Ahli: 29.63 (Diskaun 25%)


Masker muka ini membantu mengembalikan kelembapan semulajadi kulit yang telah dicemari oleh pencemaran alam sekeliling.


Selepas menggunakannya kulit akan terasa segar dan nyaman.Rasai dan amatilah kelembutan,kehalusan dan keanjalan kulit.



Cara Penggunaan:

Bersihkan wajah seperti biasa menggunakan, facial cleanser dan foam cleanser seperti biasa, selepas itu sapukan hydrating cooling mask pada wajah dan leher. biarkan selama 10-15 minit.

Anda juga disarankan menghiris timun secara memanjang dan nipis dan letakkan di wajah bersama2 dengan hydrating mask tadi. Ia akan memberikan kesan kesegaran secara semulajadi di wajah anda.

setelah itu bersihkan semula wajah dengan menggunakan losyen pembersih dan diikuti dengan toner serta pelambap.




Tips:

Dramatic Hydrating Cooling Mask sesuai utk individu yang mempunyai kulit jenis berminyak dan berjerawat.

bagi yang memiliki kulit kering anda disarankan menggunakan Dramatic Creamy Soft Mask.




PENTING: Bagi menjamin keberkesanan sesuatu set perawatan wajah, anda perlu mengetahui jenis kulit wajah masing2. Pemakaian produk yang tidak menepati jenis kulit serta masalah kulit adalah tidak digalakkan. ( takut nanti duit lebur, muka sama je dengan sebelum!..tak dapek la den nak menolongnye...!..hehe

No comments:

Post a Comment