Feb 24, 2011

Dramatic Exfoliating Massage

 Glitter-Text.net

Hi Semua rakan-rakan pengunjung blog yang disayangi sekalian..Sambil2 mengisi masa terluang seteleh penat seharian dengan tugasan dipejabat marilah sama-sama kita kongsi maklumat mengenai produk terhebat dari Giffarine ini.

Hari ini saya memilih untuk berkongsi mengenai kebaikan dan keistimewaan produk rangkaian Giffarine iaitu Dramatic Exfoliating Massage. Secara mudahnya dalam istilah 'skincare' kita panggil 'scrub wajah"..so berapa ramai antara kita yang memang mempunyai rutin 2 kali seminggu menggunakan scrub wajah?

Kenapa ada antara kita yang seakan tidak kisah langsung mengenai betapa pentingnya scrub..sebenarnya ..rata2 rakan yang saya temui mengatakan scrub wajah yang mereka gunakan seakan tidak menampakan hasil yang memberansangkan apatah lagi jika menggunakannya buat pertama kali. Kulit masih kasar dan tiada perbezaan. Bagi anda yang mempunyai kulit wajah berjerawat yang agak kronik atau berkulit sensitif, anda tidak digalakan memakai scrub wajah. Sebaiknya rawat masalah anda dahulu sebelum mencuba scrub wajah.

TAHUKAH ANDA!! bahawa terdapat sejenis scrub wajah yang dapat memberikan kesan yang ketara walau hanya sekali selepas penggunaan pertama?

Nah!!





Dramatic Exfoliating Massage Lotion

YA!! Inilah dia scrub yang dapat menanggalkan sel-sel kulit mati tanpa iritasi. Mengecil dan membersih liang-liang roma terbuka dan menggalakkan pembentukan sel kulit baru. Wajah anda kelihatan lebih segar, cerah dan bebas dari kulit kasar dan gelap.Selepas penggunaan yang pertama anda akan mendapati kulit serta merta menjadi lembut dan licin berbanding sebelum menggunakannya. SUNGGUH MENGKAGUMKAN!! Cubalah dan alamilah kehebatannya..saya telah pun mencubanya dan sangat berpuashati dengan hasilnya.


Cara Penggunaan:

Sebelum tidur setelah membersihkan solekan dan mencuci wajah anda dengan sempurna, gunakanlah lotion ini,Sapukan lotion dan urut wajah anda sehingga kering.

Dengan lembut, urut keluar losyen tadi dengan hujung jari. Semasa proses urutan keluar lotion ini, anda akan mendapati bahawa sel2 kulit mati ditarik keluar secara semulajadi dan lembut.

Kemudian bersihkan muka dengan tuala lembap/ span lembab atau air. biarkan kering dan bolehlah diikuti dengan langkah seterusnya iaitu memakai toner, pelembap dan krim malam anda..dan rasainya..kini kulit anda begitu lembut dan licin..hebat bukan??

Losyen ini mampu menarik keluar kekotoran yang terperangkap di dalam liang roma, menjadikan kulit bersih di luar dan dalam dan dapat menghindarkan pertumbuhan jerawat dan jeragat dan menghapuskan terus jerawat dan jeragat.


Jadi....


Marquee Text Live - http://

Dapatkannya sekarang juga!!!



 Glitter-Text.net

Jumpa Lagi di Posting akan datang!!!!!!


No comments:

Post a Comment